Monday, March 7, 2011

Jangkitan Kuman Dalam Otak

Jangkitan Kuman Dalam Otak

Saya adalah surirumah sepenuh masa. Saya masuk Bioasli ini, pertama di sebabkan anak saya yang berumur 2 tahun lebih, menghidap jangkitan kuman dalam otak. Kedua kerana ingin menjana pendapatan sebab saya melihat Bioasli ini boleh pergi jauh. Tentang anak saya tu..sebelum ini saya mendapatkan rawatan moden untuk anak saya, tetapi kesannya kurang dan tidak banyak perubahan yang berlaku.

Apabila saya konsisten memberikan Minyak Kelapa Dara ini pada setiap hari, alahamdulillah sekarang banyak perubahan yang berlaku berbanding sebelumnya. Saya berharap penyakitnya akan sembuh sepenuhnya secepat mungkin.

Selain itu terima kasih kepada upline saya yang banyak membantu dan mengajar saya cara–cara membuat promosi melalui sosial networking dan sebagainya walaupun saya dan upline tidak pernah berjumpa. Kami hanya berhubung secara online menggunakan email dan yahoo messenger.

Terima kasih juga kepada Bioasli kerana mengeluarkan produk yang berkualiti, berkesan dengan harga produk yang sangat berpatutan.

No comments:

Post a Comment