Monday, March 7, 2011

Buasir Minyak Kelapa Dara

Sembuh setelah minum minyak kelapa dara habbatus sauda (vchos)

Saya telah menghidap buasir kira - kira 20 tahun sehingga sampai satu peringkat, doktor terpaksa membuang dan memotong bahagian yang terkeluar di kawasan itu. Tetapi ia tidak berakhir di situ sahaja, kerana tiap kali semasa saya ke bilik air bahagian yang dipotong itu sering mengeluarkan darah. Macam - macam ubat dan herba yang saya makan, tetapi tidak berhasil. Kesanya tetap sama. Sehinggalah saya berjumpa dengan rakan saya waktu ketika sekolah dahulu yang menjalankan perniagaan Bioasli ini. Mula–mula rakan saya hanya menawarkan untuk saya menyertai Bioasli sahaja. Dan dikesempatan itu saya memberitahu beliau penyakit yang saya hadapi selama ini.

Selepas saya menyertai Bioasli, beliau berikan saya sebotol minyak kalapa dara habbatus sauda VCOHS. Saya minum pada hari pertama, perubahan yang sungguh menakjubkan dan tidak pernah terfikir di fikiran saya, bahagian yang dipotong itu tidak lagi mengeluarkan darah. Dan sehingga kini saya masih lagi mengamalkan minum minyak kalapa dara habbatus sauda VCOHS mengikut turutan penggunaan yang di berikan.

No comments:

Post a Comment